Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΑΚΗΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕ..!!!! Άκης Πάνου: ''Είμαι Φασίστας! <ΒΙΝΤΕΟ>




ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΑΚΗ ΠΑΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ






Ο Πάνου σε μια πολύ ενδιαφέρουσα τηλεοπτική συνέντευξη που είχε δώσει το 1994 στη Μαλβίνα Κάραλη – την οποία αξίζει να ξαναδεί κανείς σήμερα υπό τη σκιά του τωρινού εθνικού μας αδιεξόδου – κάνει κάποια στιγμή λόγο για την αγαπητική του σχέση με τον ιδεολογικά αντίθετό του Μανώλη Ρασούλη. Οπότε λέει το εξής αμίμητο: «Έχω πει ότι είμαι φασίστας». Και πριν πάρει ανάσα συμπληρώνει ... «με την έννοια ότι βρίσκομαι στη δική μου ιδεολογική φάση» ... «Έχω το δικό μου κόμμα, του οποίου είμαι ιδρυτής, αρχηγός και ο μόνος οπαδός» ... Όχι φασίστας λοιπόν, αλλά «φασήστας» με ήτα, έσπευσε να διευκρινίσει ενθουσιασμένη η Κάραλη.[1]


Δεν θυμάμαι αν είχε ενοχληθεί τότε κανείς. Νομίζω πως όχι. Διότι η θυμόσοφη ανατρεπτικότητα του Άκη Πάνου είχε αποφύγει να συγκρουστεί μετωπικά με την πολιτική συμβατικότητα. Το προκλητικό του πυροτέχνημα είχε απλώς φωτίσει τη μερικότητα της κλειστής ιδεολογικά (εξ ου και υποκριτικής) δημοκρατίας, αντιδιαστέλλοντάς τη προς το δικό του «φασηστικό» πολίτευμα, ανοικτό τόσο τη δική του προσωπική «φάση» όσο και σ’ αυτή τού ιδεολογικά αντίθετου φίλου του (που δεν ήταν βέβαια ο οποιοσδήποτε, αλλά ο μαθητής του, Μανώλης Ρασούλης).


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

[1] Η συνέντευξη του Άκη Πάνου στη Μαλβίνα Κάραλη (ΑΝΤ1, 1994) έχει αναρτηθεί σε πέντε ενότητες στο YouTube: , , , , . Η παραπάνω φράση του Πάνου βρίσκεται στην ενότητα (από 01:15 έως 01:50 / 14:36).


Πηγή: Αντίφωνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου