Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

Άρχισε: Σαρώνει στη Γερμανία η νέα μόδα του «μην αγοράζεις τίποτα»!


Όταν το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ μιλάει, καλό είναι να το ακούς. Είναι η από πρώτο χέρι πληροφόρηση για αυτά που πρόκειται να συμβούν στο άμεσο μέλλον, αφού σε αυτό, συμμετέχει κάθε χρόνο, η παγκόσμια οικονομική, τεχνοκρατική, μιντιακή και πολιτική ελίτ για να αποφασίσει τις τύχες και το μέλλον όλων των λαών


Και το Φόρουμ φέτος αποφάσισε ότι θα σου καταργήσει σταδιακά κάθε είδος ατομικής ιδιοκτησίας – όχι μόνο σπίτι και ΙΧ όπως φανταζόμασταν από τις γραφές της Ατζέντας 21, αλλά ακόμα και… το βρακί!


Ούτε χρόνος δεν πέρασε και η ιδέα φαίνεται να βρίσκει εφαρμογή.

Παραθέτω το άρθρο όπως δημοσιεύτηκε στο Ποντίκι κι έγινε viral:


Γερμανία: η νέα μόδα του «μην αγοράζεις τίποτα»

Κι όμως, τα ψώνια φεύγουν από τη μόδα. Η νέα τάση επιτάσσει να «μην αγοράζετε τίποτα» ή σχεδόν τίποτα και κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στη Γερμανία και χώρες της βόρειας Ευρώπης.

Σύμφωνα με τη Ντόιτσε Βέλε οι ντουλάπες των Γερμανίδων είναι γεμάτες. Υπολογίζεται πως διαθέτουν εκατομμύρια κομμάτια που δεν έχουν σχεδόν ποτέ φορεθεί. Σύμφωνα με έρευνα της Greenpeace το 2015 διαπιστώθηκε ότι οι γυναίκες στη Γερμανία διαθέτουν κατά μέσο όρο 118 ενδύματα ενώ οι άνδρες 73 κομμάτια. Οπότε αυτό που θέλουν να λανσάρουν τώρα στη μόδα είναι: όσο λιγότερα τόσο καλύτερα.

Η 28χρονη Ανούσκα Ρις μιλούσε για τη γκαρνταρόμπα της όπως οι περισσότερες γυναίκες: «Είχα πάρα πολλά ρούχα και τίποτα να φορέσω». Σαν φοιτήτρια αγόραζε τα ρούχα της από φθηνά καταστήματα και στο τέλος της σεζόν το μεγαλύτερο μέρος από αυτά απλά τα πέταγε. Σήμερα, κάνει το αντίθετο. Αντί να αγοράζει φθηνά μπλουζάκια που κοστίζουν όσο και μια πίτσα, προτιμάει να αγοράζει συνειδητά και στοχευμένα.

Η Ανούσκα Ρις από το Βερολίνο ανήκει σε ένα νέο κίνημα μόδας και καταναλωτικής συμπεριφοράς, το οποίο πρεσβεύει ότι είναι προτιμότερο να αγοράζεις λιγότερα και ποιοτικά ρούχα από το να αγοράζεις μαζικά φθηνά κομμάτια.

Η θρυλική σχεδιάστρια μόδας Βίβιαν Γουέστγουντ σε πρόσφατη συνέντευξή της στη γερμανική πρωτεύουσα προέτρεψε πάντως τους καταναλωτές για αυτή τη σεζόν να μην αγοράσουν τίποτα. «Παρακαλώ μην αγοράσετε τίποτα», είπε χαρακτηριστικά, με στόχο… τη διάσωση του πλανήτη.

Η τάση για λιγότερα ρούχα δεν είναι καινούργια. Ο επικεφαλής του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ φοράει συνέχεια τα ίδια μπλουζάκια. Η συγγραφέας Μάικε Γουίνμουθ περιγράφει στο μπλογκ της με τίτλο «Το μικρό μπλε» ένα πείραμα: να φοράει κάθε μέρα το ίδιο φόρεμα. Ο μινιμαλισμός είναι γενικότερη τάση και αντανακλά συνολικότερα έναν νέο τρόπο ζωής. Για κάποιους νέους αυτός είναι ένας τρόπος να αλλάξουν τον κόσμο και την κοινωνία στην οποία ζουν, υποστηρίζει ο Ντάνιελ Ανθς, μελετητής των τάσεων της μόδας.

Η νέα τάση μπορεί να περιγραφεί, ως εξής: με λίγα βασικά κομμάτια στην ντουλάπα να κάνεις συνδυασμούς τέτοιους που να φαίνεσαι πάντα διαφορετικός.


Πόοοσες θέσεις εργασίας θα χαθούν λόγω της νέας μόδας; Άλλο να μην έχεις να αγοράσεις, κι άλλο να το παίζεις Σκρουτζ για… να σώσεις τον πλανήτη!

Αφού το Φόρουμ γέννησε την λεγόμενη 4η Βιομηχανική Επανάσταση και την έθεσε σε εφαρμογή, όπου χιλιάδες ρομπότ θα εκτοπίσουν τους ανθρώπους και θα τους πετάξουν στην ανεργία, τώρα τα βάζει και με τις αναπτυσσόμενες χώρες, γιατί, εκεί ράβονται κατά πλειοψηφία τα ρούχα των πολυεθνικών ρουχισμού. Σε κάτι Κίνες και Ινδίες και Πακιστάν και Φιλιππίνες και Ταϊλάνδη και Αφρικές, εκεί που μέχρι τώρα η ελίτ παρανομούσε φορολογικά κάτω από συνθήκες απόλυτης εργασιακής δουλείας!

Και η απάντηση που η ίδιοι δίνουν στην μέχρι τώρα απληστία τους είναι να τους στερήσουν ακόμα κι αυτά τα ψίχουλα που έπαιρναν ως τώρα.

Για να είσαι μοδάτος, λοιπόν, πάψε να ψωνίζεις. Βάζε το χρήμα στις τράπεζες (άν και όσο έχεις) γιατί αυτές το έχουν περισσότερη ανάγκη. Και θα ξυπνήσεις μια μέρα που όλοι θα πεινάνε γύρω σου κι εσύ, θα είσαι ένας από αυτούς.

Όμως ο πλανήτης θα έχει σωθεί, σωστά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου