Τετάρτη 19 Απριλίου 2017

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΙΤΑ ΤΩΝ Μ.Κ.Ο.




Έχετε αναρωτηθεί γιατί στα κανάλια εθνικής εμβέλειας (πλην του ΑΡΤ) κανείς δεν μιλάει για τη «μασαμπούκα», για το τεράστιο «πάρτι» των Μ.Κ.Ο. του κου Μουζάλα και του Συριζα;



1 ΣΤΙΣ 3 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΖΩΝΗ και 1 ΣΤΙΣ 6 ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ ΖΩΝΗ, ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΜΚΟ (χωρίς να είναι εμφανές)!! Και υπάρχει εντολή από τους καναλάρχες (μου την έχουν εκμυστηρευτεί τηλεοπτικοί συνάδελφοί μου) … «μη μιλάτε για ΜΚΟ, είναι πελάτες μας»!!


Όλες αυτές οι διαφημίσεις για πρόσφυγες, ναρκομανείς, αδέσποτα, αναξιοπαθούντες, χελώνες, κλπ κοινωνικά μηνύματα, είναι από ΜΚΟ και το κονδύλι (budget) είναι κρατικά λεφτά. Από τα δικά μας!
(Είναι πολλά τα λεφτά Άρη emoticon wink;) )
Έτσι… τα κανάλια… μούγκα στη στρούγκα!

Πριν μια βδομάδα έσκασε πάλι το σκάνδαλο με το σάλο που προκάλεσε η είδηση ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ «πέταξε» 250.000 ευρώ για τη δημιουργία ενός κέντρου φιλοξενίας προσφύγων (hotspot) στο Κιλκίς, που τελικά … ΕΙΝΑΙ «ΦΑΝΤΑΣΜΑ»Ι!!
Φίλες και φίλοι, είναι αναρίθμητα πλέον τα ρεπορτάζ μου και τα δημοσιευμένα μου άρθρα για τα σκάνδαλα των ΜΚΟ και των πλουτισμό που φέρνουν στα golden boys των Εξαρχείων. Μιλάμε για απάτη εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ. Και μεις κόβουμε μισθούς/συντάξεις για τα ίδια ποσά.




Έχουμε 1.500 ΜΚΟ, οι 200 εκ των οποίων δήθεν για πρόσφυγες.
Όμως το να τα δημοσιεύω μόνο εγώ δεν κάνουμε τίποτα. Αν δεν κινηθείτε και σεις με τις οργανώσεις, συλλόγους, σωματεία που τυχόν ανήκετε ή … μπορείτε να ανήκετε (!), οι ανθέλληνες προδότες δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο, χώρια που θα μας γεμίσουν λαθρομετανάστες. Βλέπεις ο κάθε λαθρομετανάστης αποφέρει τεράστιο κέρδος, το οποίο σας το έχω ήδη αποδείξει με σωρεία ντοκουμέντων. Και σύμφωνα με το ΣτΕ όπως σας έχω επίσης γράψει, είναι όλοι «λάθρο». Δεν υπάρχει στην Ελλάδα ούτε ένας – νομικά – πρόσφυγας.

Επιτέλους, κάντε κάτι και σεις. Ξυπνήστε, αμάν πια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου