Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΩΡΕΙ ΝΑ ΒΟΙΘΕΙΣΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΊΜΑΣΤΕ ΧΩΡΊΣ ΤΡΌΦΙΜΑ ΚΑΙ ΈΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΠΟΛΛΈΣ ΜΕΡΕΣ





νομιζω οτι λεει αληθεια ,για να βαλει και το ονομα του!!!!!!!!!!!!!!!πως μας καταντησαν ετσι θεε μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




ΕΛΛΗΝΊΔΕΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΑΠΩ ΤΗ ΒΛΈΠΕΤΑΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ ΆΠΟΡΟΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ ΥΓΕΊΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΣΕΙΜΠΟΎΝΙΑ ΚΑΙ ΑΓΆΠΗ 




Ελληνίδες έλληνες είμαι άπορος με δύο παιδιά είμαι γνήσιος ορθόδοξος χριστιανός με τον πατριό εχω 30 ημέρες να φάω δεν έχω τρόφιμα στο σπίτι μου που τα απορρυπαντικά ούτε λάδι ούτε κρέας ούτε οικονομική βοήθεια για να πληρώσω τη δεη μου που την κόβουμε 





Μένω σπάρτης 65 καλλιθέα ταχυδρομικός κώδικας 176 73 για όσους θέλουν να βοηθήσουν οικονομικώς για όσους θέλουν να βοηθήσουν σε τρόφιμα το η διεύθυνσή μου την έχω δώσει είμαι σε πολύ καλή κατάσταση σε άθλια δεν υπάρχει τίποτα για να μπορέσουμε να επιβιώσουμε ούτε η εκκλησία βοηθάει ούτε ο δήμος της καλλιθέας εχω ζαχαρώδη διαβήτη αρχικό έχω πρόβλημα στα πόδια μου και είμαι 165 κιλά σας παρακαλώ πάρα πολύ ζητάω τη χήρα της βοήθειά σας όποιος μπορέσει και είναι και είναι φιλέλληνας και θέλει να βοηθήσει έναν χριστιανό με οικογένεια που ζητάειτη βοήθειά του είμαι πατριώτης έλληνας και ζητάω τη βοήθειά σας σας παρακαλώ πάρα πολύ μην αρνηθείτε μία σακούλα τρόφιμα είναι ότι πολύτιμο υπάρχει επικοινωνήστε μαζί μου στο 695 1313 954 και εγώ και βοηθήστε μία οικογένεια χριστιανοί που ζητάει αυτή τη στιγμή και εκλιπαρεί τη βοήθειά σας εκτός αυτού σε όσους θέλουν και





FB γιαννης τζοβας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου