Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

"Ρε φίλε έχω φτάσει στα όριά μου......!!! Την Ελλάδα μου την αγαπάω ρε φίλε. ...!!!



Εργάζομαι 15 ώρες την ημέρα και κρατάω την επιχείρησή μου με νύχια και με δόντια. Και βγάζω ένα μεροκάματο. Έχουν φάει από μένα εφοριακοί, ελεγκτές, δημόσιοι υπάλληλοι. Χρόνια τώρα η ίδια ιστορία. Και τώρα με βάζουν να τους πληρώνω φόρο και εισφορές 80%; Να μη βγάζω ούτε μεροκάματο;




Την Ελλάδα μου την αγαπάω ρε φίλε. Από τον Πόντο κατάγομαι και ξέρω τι ειναι μετανάστευση. Και τώρα με σπρώχνουν να ακολουθήσω τον δρόμο των γονιών μου και να γίνω κι εγώ μετανάστης.


 Σκέφτομαι να πάω το μαγαζί μου στην Κύπρο αλλά και εκεί άκουσα ότι κοιτάζουν τους μετανάστες καχύποπτα. Δεν θέλω και τα παιδιά μου να μεγαλώσουν με τη στάμπα του πρόσφυγα.

 Τι να κάνω; Γιατί δεν με αφήνουν να δουλέψω στην πατρίδα μου;"


Φίλος Ζαχαροπλάστης, πωλητής των γλυκών που ο ίδιος φτιάχνει. 50 ετών.

Καθημερινά γίνομαι μάρτυρας τέτοιων καταστάσεων λόγω δουλειάς. Είναι μακρύς ο δρομος ακόμα φίλοι μου.


 Πρεπει να αδειάσουμε εντελώς. Να φύγουν και οι τελευταίοι εργαζόμενοι από τη χώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου