Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

ΠΑΡΤΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΩΛΟΠΑΝΟ...ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ...


Ο,ΤΙ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΤΟ ΦΒ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ...
Σου γαμώ το σπίτι και της μητέρας σου το μουνι κωλόπαιδο Βουτυρόπαιδό Αχάριστο μουνί που δε σέβεσαι τίποτά everybody upload this picture on your page

International Greek World  FB





Silvana Beatrice Beliveau Oh wow...this is so not cool....the most disrespectful thing someone can do is to burn a flag of a country that adopted him....so not cool....i have no respect for trashes like this one
Μου αρέσει! · Απάντηση · 17 · 11 ώρες


Zoey Karbos Εύχομαι ρε καταραμένο κορμί να σε πιάσουν και πότισμα με βενζίνη και φωτιά.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 10 ώρες


Spiridoula Brempou Παρακαλώ την δίωξη ,να τον εντοπίσει.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 · 9 ώρες


Δημήτρης Σεμερτζίδης he is albanian nobody care for them
Μου αρέσει! · Απάντηση · 13 · 11 ώρες


George Selimis What a fucking scumbag! Γάμο το μουνι που τον πέταξε!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 12 · 11 ώρες


Δημήτρης Σεμερτζίδης kill him
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 · 11 ώρες


Victoria Olymbia Η Ελλάδα ποτέ δεν θα πεθάνει. Το μοναδικό DNA. Και γιατί γράφεις Ελληνικά ρε μαλακισμένο????? Γιατί ζείς στην ΕΛΛΑΔΑ ? Ηλίθιο πλάσμα νομίζεις ότι μια οθόνη σε προστατεύει...
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 · 6 ώρες


Βασιλικη Δρκ Τότε γτ ζεις στην Ελλάδα ρε Μαλακα?? Αυτά που λές πίσω από την οθόνη πες τα και μπροστά σε Έλληνες ρε βρωμοκοτα και μετά βλέπουμε.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 · 6 ώρες


Αναστασία Κεσκεσιαδου Γιατί η σελίδα σας δεν έγραψε ούτε ένα Ποστ γι' αυτό που έγινε στο Νησί Χίος;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 8 ώρες

4 απαντήσεις · 4 ώρες



Spiridoula Brempou Ευχαριστούμε την σελίδα σας.Απο το πρωί έχει γίνει αγώνας δρόμου,διαβασα τώρα ότι πήγε στην δίωξη!Σας ευχαριστούμε.
Έχουμε υποχρέωση να θωρακιζουμε την πατρίδα μας.Η σελίδα του έπεσε.
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 · 5 ώρες


σταματης σταυρουλα γαμιεσαι ρε πουστροπαιδο γαμω τη μανα σου τη παρτουζιαρα που ψαχνεις ακομα να βρεις ποιος απο ολους ειναι ο πατερας σου
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 · 3 ώρες


Αναστασία Κεσκεσιαδου Αλλά οι αναρχικοί έλληνες που κάψανε τη σημαία δε σας στεναχωρούν μάλλον; 🤔
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 8 ώρες · Τροποποιήθηκε

4 απαντήσεις · 35 λεπτά



Nikolaos Xanthos Scumbag and crap. Throw him out!!!. Or give him a good beting
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 ώρα


Μαίρη Ρουμελιώτη ΒΕΝΖΙΝΑ ΚΑΙ ΚΑΨΙΜΟ ΚΩΛΟΠΑΙΔΟ ΕΤΣΙ ΣΕ ΑΝΑΘΡΕΨΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες


Nikolaos Kourtoglou Ρε το μουνοπανο η πολιτεία τι κάνει;α ξεχασα κοιμάται. Δεν ντρεπομαστε λιγακι.ολοι οι αλβανοι να πανε στην αλβανια τσιπρα μεγαλε!!
Μου αρέσει! · Απάντηση · 3 ώρες


Edwin Ioulia Taubert το καλύτερο είναι να πάρουνε ένα ξυραφάκι να τον χαράξουνε παντού και πάνω στις χαρακιές να τον τρίψουν με χοντρό αλάτι για να τον κάψει έτσι όπως έκαψε τη σημαία. πουτάνας γιος
Μου αρέσει! · Απάντηση · 7 ώρες

1 απάντηση



Paschalis Bourletsikas Παιδιά ξέρετε που ακριβώς μένει αυτός;
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 · 6 ώρες

3 απαντήσεις · 1 ώρα



Δημήτρης Καρατζάς Καημένο ζώο
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 4 ώρες


Κωνσταντινος Γκαντιδης Γαμω τον αντίθεο σου κοπροσκυλο
Μου αρέσει! · Απάντηση · 1 · 8 ώρες


René Ecochard Can you explain who is it and what he said?
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες


Maria Nikolaidou Αναφορά το προφίλ
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 ώρες


John Grebenikow Mouní
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες


Cathy Menagias That's not nice why are u in Greece then
Μου αρέσει! · Απάντηση · 2 ώρες


Αρσένιος Αδαμίδης Ψόφα κωλότουρκε
Μου αρέσει! · Απάντηση · 5 ώρες


Anna Chris Oye Stupid
Μου αρέσει! · Απάντηση · 8 ώρες


Chrs Christina Αισχος
Μου αρέσει! · Απάντηση · 6 ώρες


Giorgos Portokalidis Gamo to Theo Sou mouni tis laspis
Μου αρέσει! · Απάντηση · 4 ώρες


International Greek World

1 σχόλιο: