Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

ΑΜΦΙΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΑΚΗΣ ΠΑΝΟΥ.........



«Έχω πει ότι είμαι φασίστας». Και πριν πάρει ανάσα συμπληρώνει ... «με την έννοια ότι βρίσκομαι στη δική μου ιδεολογική φάση» ... «Έχω το δικό μου κόμμα, του οποίου είμαι ιδρυτής, αρχηγός και ο μόνος οπαδός» ... Όχι φασίστας λοιπόν, αλλά «φασήστας» με ήτα, έσπευσε να διευκρινίσει





Ποιός φασίστας ομως γράφει τέτοια τραγούδια για μετανάστες πριν πανήντα χρονια...

Προσωπικά ανάρτησα το βίντεο που αναφερόταν σε συνέντευξη που ειχε δώσει στην Μαλβίνα Κάραλη το 1994 απλά για την ιστορία και ετσι απλά κι αυτοί με αποκάλεσαν εμμέσως πλην σαφώς φιλoφασίστρια... εντάξει δεν έγινε και καμμία χειρότερη καταστροφή απο αυτή που γίνεται...Θα κλείσω τα μάτια..!

Και για το τέλος καλό ειναι να μην ασπαζόμαστε τον Μακαρθισμό Στην Ελλαδα ειμαστε εξ'αλλου.....




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου